Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Servise center optimization software
Fillner, Patrik ; Novotný, Radovan (oponent) ; Levek, Vladimír (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on problematic about optimizing of service center and provides a base for creation of program for simulation and optimization. This diploma thesis also deals with hierarchical breakdown and logical structures of processes. Also there are quality determining methods and methods for visualization of processes.
Servise center optimization software
Fillner, Patrik ; Novotný, Radovan (oponent) ; Levek, Vladimír (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on problematic about optimizing of service center and provides a base for creation of program for simulation and optimization. This diploma thesis also deals with hierarchical breakdown and logical structures of processes. Also there are quality determining methods and methods for visualization of processes.
Význam servisních (business) center pro logistické společnosti.
Bouzek, Lubomír ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Význam a fungování servisních (business) center pro logistické společnosti" je nastínit důvody, které vedou logistické společnosti k zakládání takových center a jejich fungování. Teoretická část práce popisuje to, co vlastně pojem logistika znamená, jaké má funkce a jaké aktivity do ní spadají. Zabývá se také stránkou lidských zdrojů a některých témat z oblasti informačních technologií. Praktická část pak navazuje na teoretickou a detailně rozvíjí, jaké aktivity se obvykle servisních center týkají, jaké jsou pro ně vhodné, důvody pro otvírání center a dále se zabývá nastavováním procesů a zhodnocením výhod a nevýhod. Lidské zdroje hrají v servisních centrech velkou roli, a proto je v praktické části také popisováno, jak je potřeba zaměstnancům přistupovat, motivovat je a jaké to s sebou nese problémy. Závěrem je pak vyhodnoceno, zda a proč se logistickým společnostem vyplatí taková centra mít a jsou zmíněna i některá doporučení.
Využití informací odpovědnostního účetnictví pro řízení servisního střediska
Neuvirt, Jan ; Halíř, Zbyněk (vedoucí práce) ; Heger, Martin (oponent)
Bakalářská práce "Využití informací odpovědnostního účetnictví pro řízení servisního střediska" popisuje postavení a řízení odpovědnostních servisních středisek ve výrobních podnicích. Teoretická část práce je zaměřená na odpovědnostní účetnictví a stanovení výsledku hospodaření střediska, včetně jeho analýzy. V praktické části jsem aplikoval teoretické poznatky ve výrobním podniku GZ Digital media, a.s. Z analýzy řízení střediska doprava jsem společnosti doporučil aktualizovat systém oceňování výnosů a nákladů a rozšířit způsob vyhodnocení vnitropodnikového výsledku hospodaření střediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.